sunnuntai 23. kesäkuuta 2019

Kasvu taskuhirviöiden parissa!

Moikka taas! Nyt aattelin kertoa teille vähän siitä, miten musta tuli Pokemon-fani.
Tie on ollut pitkä.
No niin syvällisyydet sikseen, aloitetaan!


Kaikki alkoi vuonna 2010, kun olin perheen ja kavereiden kanssa Kreikassa.
Meidän hotellin lähellä oli sellanen perus pikkukauppa, jossa myytiin kaikkea krääsää.
Mun kaverit sitten bongas sieltä pokepalloja, joiden sisällä näitä hirmuja sitten oli. 
Mähän en tiennyt mitä ne oli, ja innostuttiin niistä kunnolla siellä reissussa :D

Muistan vieläkin ensimmäisen jakson, minkä näin Pokemon-animea...
Se oli ”Kuin vesi Psyduckin selästä!” 
Ah, nostalgiaa :D

Ensimmäisessä näkemässäni jaksossa Psyduckit kiusasivat Ashia, Dawnia ja Brockia.

Ensimmäiset viisi vuotta Pokemon oli mulle vaan figuureja sekä animea.
Pelit tulivat mukaan vasta vuonna 2015, ja ensimmäinen mun pelaama peli oli Pokemon Emerald.
Muistan, että jumituin Sootopoliksen salille toosi pitkäksi aikaa, sillä se oli vain speed-runnausta Swampertillani...

Tällä hetkellä olen pelannut kaikki olemassaolevat pääsarjan pelit, lukuunottamatta 1- ja 2 generaatioiden alkuperäisiä pelejä. 

Animea tulee katsottua nykyäänkin aika paljon, olen BW-sarjassa tällä hetkellä :D
Muuten jos Pokemon-anime kiinnostelee, niin jaksoja / elokuvia voi ladata 
sivulta, kelaa vain alaspäin ja löydät linkit :)

Nyt voit huokaista helpotuksesta, lopetan tämän postauksen tähän.
Ensikerralla voisin kirjoitella vähän 8. generaatiosta, ja mielipiteistäni.


~Kk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sword &Shield juttuja #1

Moi! Nyt aattelin kertoo teille mun mielipiteitä kahdeksannesta generaatiosta. Aloitetaan! Uusi alue, Galar! Pokemon Sword & Shiel...